sobota 14. dubna 2007

plohodnotně prožitá půlka víkendu...



.. :) půlka víkendu, to zní děsivě.. :D ale šlo o opravdu luxusní sobotu se Suelin.. ráno jsem fičela na kole do Krnova, protože v DNO byla Valná schůze YMCY DAP a taky že jsme se dovalili :D představovala jsem si to hrozně formálně a bylo to uplně srandovní :D jakože z našeho tensingu tam byla Elis, Janička, Peťa (jakože Peťa co mi vyhrožuje smrtí na zastávce) Alík Náhlý, Kája, Suelin a já a pak takoví ti ymkařští frajeři jako Mrož, Michal Opočenský.. říkalo se mu opičák že jo? :D Koča, Sele, Štěpán (víte jak je Štěpán debilní jméno?? :D když chcete napsat velké š musíte zmáčknout kaps lok a nestačí vám jen přidžet šift :D) pak tam byl Radim Žárský a korunu všemu nasadil Ondra Strádal, který přišel uplně nečekaně a rovnou tam i složil přísahu :D on byl totiž u příbuznejch v Branticích, jsem se musela uplně smát.. beztak kecá... :D kdo by měl příbuzný v Branticích?? :D a tak jsme seděli a jelikož jsme se Suelin nesložily přísahu a nejsem čínní členové mohly jsme jen koukat a dostaly jsme uplně drsnou funkci.. jak bylo to slovo? skruterky? já nevím, ale znělo to krutě :D bylo to super..zase vidět ty jo mrože a opičáka bylo uplný retro :D Sele, KOča a Štěpánek odjeli autem a já se suelin jsme doprovodili "hochy" matrixáře (jakože všichni měli brejle) ke Koče na oběd-měli kuře a hranolky, ale fakt nám nechtěl ani jeden z nich obětovat svoji porci :D

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

uáá jakou přísahu? to zni vcelku silene.... jinak ja myslela, ze alík sekl s tensingem...a co se dohaduje na takovy rade? :-O

Anonymní řekl(a)...

jossie: neboj, nestal jsem se americkým prezidentem ani šéfem Al-Kajdy..:-P Ale na český ymkařský poměry je to docela dobrá funkce :)

Jossie 8D řekl(a)...

hmm tak povidej, jakoupak funkci si dostal? :o)))

Anonymní řekl(a)...

Ondra byl fakt borec, když skládal přísahu:-D! Málem mě přesvědčil s tím taky seknout:-D! Byla to dost dobrá akce...Jako SKRUTÁTORKA jsem si to fakt užila:-D! Díííky Áně, ovšem:-)