pátek 13. dubna 2007

zase jednou u icq..


...jsem se dověděla spoustu zajmavejch věcí.. a to jsem si říkala, že asi nemám ráda internetový vztahy, protože není nic horšího než se bratříčkovat s někým přes net, psát si samý milý sladký kecy a pak hovno z toho a chtěla jsem si dát týdenní odpoj od internetu a v podstatě by to stejně bylo k ničemu... takže tu napíšu ci jsem se dověděla dneska :D Sperlichovi nefunguje myš.. což není nic horšího než když vám nefunguje myš.. teda kdybych s eměla rozmyslet jestli chci na pusty ostrov k počítači klávesnici nebo myš, asi bych chtěla klávesnici, takže na tom Lucka vlastně není tak hrozný.. Dále jsem zjistila že jedna moje kamarádka má vzor v hoších z hnojárny a nemůžu uvádět její jméno protože byste se jí smáli.. :D ona je totiž děsně zlá a furt si stězuje na co může.. :D A hážu otázku k zamyšlení.. myslíte že na vesnicích nežijí abatyše? :D jinak Kuwik si v Anglii užívá.. a je pěkná česka vyčnívající mezi nudnými angličankami, tudíž vidím svoji budoucnoust v Anglii.. :D :D :D Jinak jedné mojí kamarádce z Ostravy jeden hoc furt vyznává lásku a ona ho odmítá, tak jsem říkala ať mu napíše že ho miluju.. a prý když bych ho viděla, změnila bych názor.. :D A Eliška byla běhat.. a je to historka opravdu k popukání.. :D není nad přirovnání, měla jsem hlavu jako řepu :D A taky zjistila velmi zajmavou věc a to, že i když byla Bridget Jones oplácaná přesto sbalila krasavce jako je Hugh Grant.. :D a pak věčné koumání nad festivalem a hláškování trpaslíka s Jančou ;) no jo prostě na icq se člověk občas zabaví.. :)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

áňo, áňo...

Anonymní řekl(a)...

Abytyše na vesnicich? wtf?

Jossie 8D řekl(a)...

jéé to je mi líto, ze ses nic dneska nedozvedela od me...ale jakoze sem presvedcena o tom, ze abatyse na vesnicich žijí a sem toho dojmu, ze bych nejspis byla o tom schopna podat i důkazy ;o))))

Áňa řekl(a)...

:D co?? hej chci důkaz.. důkaz místo slibů ;) :D

Domi řekl(a)...

Tak kamarádce z Ostravy jo?:D....ale jen bys mela upresnit ze to nejsem ja......ja jsem prece ta nudne zadana...ne ale fakt ...je to divnej pocit ze prave moje individuum ktere si s lehkosti sobe vlasni mohlo rikat ze je nezavazne....je ted zavazano k jistemu chlapci...teda my jsme oba dosti volnomyslenkarti(huu ...to je slovo)...ale stejne jiste zavazne pouti tu je...no coz...ale nei to zas tak spatne:D:D:D

Jossie 8D řekl(a)...

sem nepochopila o cem domi, pise, ale to neni tim, ze by to bylo snad nesrozumitelné...to já sem natvrdlá :oD jo k tý abatiši...několikrát sme byli se třídou na škole v přírodě nebo na školním výletě v nějaké vesnici, kde nám poskytli azil nějaké řádové sestry, a když jsou na malých vesnicích velké klástery s malými jeptiškami, určitě tam jsou i velké abatiše ;oD