pondělí 9. dubna 2007

Krtek






Byl tu děda.. znáte mého dědu? je to děda jakože stylizovaný trochu do toho týpka z pelíšků co řve z okna ať si vylížoou prdel.. tak to je můj děda.. a má prostě zvyky a to: jíst oběd v poledne a pít kávu mezi třetí a čtvrtou hodinou a k tomu vždycky zakusovat nějakou mňamku a pak už ke štěstí potřebuje jen procházku po venku a koukání na sportovní kanál na satelitu :) a tak jakože on je hrozně fajn, ale je to prostě děda RESPEKT... rozumíme si? :D a tak jakožto hodná vnučka jsem poslední dva dny jen něco vařila nebo chystala a připadám si jak kuchař.. wow.. :D už od dob šmakózní bábovky s emi daří.. :) a tak jsem včera dělala krtka, ale nejsem zas tak geniální tudíž mi s ném pomáhala Jana.. a v podstatě jsme ho dělaly uplně celý odpoledne podle postupu a nezapomeňte při přípravě respektovat zkušenosti vašich trub :D :D :D a jsme na sebe vážně pyšné poněvadž u chlápků asi nemají elektrický šlehač, tudíž naše ochablé svalstvo dostalo co zabrat :) a pak se to zvrhlo, rozsypalo, slehacka lítala všude po xichtu a s podporou filterového dvd jsme naladily na festivalovou náladu.. ganga se nosily tanga.. no jo.. wohnouti :D

10 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

cheche, posledni dobou zacina byt charakteristickym znakem Tvych clanku věta "a pak se to zvrhlo".....;o) to se mi líbí :oDDDD

Áňa řekl(a)...

:D že taky si toho všímám.. jenže ono to vždycky začíná tak pěkně idilicky.. a pak? pak se to zvrhne :D

Vladenka řekl(a)...

no jo..áňa je poslední dobou celá jakási zvrhlá;)...ale možná proto ju tak limuju:D...
chua...tak jakože až příště budete kutit krtka, tak si dávejte větší pozor na zámečky, ať nemusítě furt bulat školu;)...chua chua chua chua

Jossie 8D řekl(a)...

ale tak uz to v tvrde realitě byva no...ale uplne ocenuju, jak mas vsechno tak pekne fotograficky zdokumentovano :oD

Anonymní řekl(a)...

haha... áňa je zvrhlouš... ale začínám mít pocit že na ni mám asi špatný vliv... po tom co mi řekla, když jsme seděly u imaginárního ohniště a opíkaly imaginární buřty :D ... už to není takové slušné děvče jak bejvávalo...8D

Jossie 8D řekl(a)...

ale copak? povidej prehanej....;o)

Vladenka řekl(a)...

no tak děvčata, přeci nebudeme přehánět...vždyť která z nás může říci, že zůstala slušným děvčetem...jakože já to klidně řeknu..ale nikdo mi to nežere:)))...chua...ale jinak jsem moc slušné děvče...a nebo se aspoň uklidňuju tím, že znám plno děvčat, která jsou na to mnohem hůř:)))

Vladenka řekl(a)...

chua

Áňa řekl(a)...

teda vidím že tu ani nemusím chodit a najednou 8 komentářů.. hmmmm.. jo vždycky je na tom někdo hůř ;) hej a jani.. pomlč :D :D :D

Domi řekl(a)...

Aňa je sprostá???!!! no fuj fuůůůj fuj...rekl jsem fuj:D:Dneee jen tak dál....má dobrá kamarádka mi onehdy na lyžarském výcviku (no povezme si uprmne ono tedy je to trochu zrhlá akce) řekla "no teda ty jsi nějak zesprostnatěla dlaždič je proti tobě královna Alžběta...to jsem se trochu zasty dělo...ale upřímě kdo ví jak mluví Bětka když ji někdo nevidí má zrovna třeba bobek u zadku:D:D:D