pondělí 9. dubna 2007

jeden ze slabších dnů...




... neděle.. to byla krize.. já už vím.. přes prázdniny jsem si upevnila vztah se svým milovaným psíkem poněvadž tolik hoven co o prázdninách jsem dosud neuklízela :D a tak se chci omluvit Lucce že se mnou musela bejt děsná nuda(jakože se mnou je vždycky ale todle byl extrém), protože jsem vážně nebyla ničeho schopná a měla jsme rozjímací náladu.. já si četla z bible.. a musím říct, že to byl super pocit zase jednou.. jakože ne že by se mi zjevil Ježíš nebo tak :D ale rozjímačka v prázdném domě..

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

ooouuuu, tak to ybch chtela fakt zazit Anu v Krizi....jakoze, Tyjo, Ty takovy vecny cinik :oD Ale ses naka uplne akcna, takych poostů za poslední dobu :oP

Áňa řekl(a)...

šak říkám Anička se nudí :D a ted mame ivt a vedle me sedi spoluzacka a popisuje ty druhy svy sexualni zazitky.. jeste ze mam ipoda a nirvanu :D omg.. des.. krize :D ja a vecny cinik? :D

Jossie 8D řekl(a)...

no tak jeste mi tvrd, ze ty nejsi tak hrosne drsna cinicka zla Áňa....to by se příčilo Tvé povesti...ale teda ty sexuální zážitky Ti asi fakt nezavidim :oD...

Anonymní řekl(a)...

Aby se tu holky hnedka nevytahovaly, že...