pondělí 9. dubna 2007

sousedi :)


Včera jsem byla venku s láskou mojí psí a potkali jsme hrozně moc lidí a všichni uplně jak je to krásnej pejsek a že je roztomilej a jak se jmenuje.. prostě kolemjdoucí vidláci z něj byli totálně paf :D a pak jsem přišla celá rozcuchaná domů, protože jsem se nějak přestala česat o prázdninách a před našim domem stál pár manželů tak kolem 39 let, milí lidi. A hned na mě SLEČNA CHLÁPKOVÁ? já jen no... a co? :D a oni se mi představili, podali jsme si ruce jak v etiketě a oni se mě začali ptát na kanalizaci, vodu a elektriku kolem našeho domu a vyplynulo z nich, že uvažují o koupi vedlejšího pole a tudíž by byli naši sousedi :D tak jsme se hnedka zeptala jestli mají děti protože ti sousedi z druhý strany děti nemají :D a ta paní jen řekla jo máme dceru 15 ale vy jste slečno asi starší že? a uplně si mě tak projela a já skrze své emo rozcuchané vlasy řekla jo mě je 16 a ona já si to myslela :D :D takže milí lidi :D no ale nakonec mi řekli slečno ale než mi se tu nastěhujeme tak vy už budete dávno vdaná :D tak jsme říkala...hmmmm... uvidíme :D

5 komentářů:

Vladenka řekl(a)...

to je sladké...to je sladké...vskutku sladké...ale prosím řekni, že nevypadali tak úchylacky, jako ti na tom časopise.....či co to je:D...
jakože jestli jo..tak...blé;)...

Vladenka řekl(a)...

chceš-li poznat hlubší smysl velikonoc...tak koukni na můj blog...jakože piri je tam moc čačí;)

Anonymní řekl(a)...

Ta paní na hlavní fotce má krásný vlas. Ne jeden! Tipl bych to na transplantovanou lví hřívu, ale hádat se nebudu!

Áňa řekl(a)...

ne oni nebyli tak uchylní :D ale todle je typické vzezření amerických sousedů z osmdesátých let ne?? :D

Domi řekl(a)...

uuuu jestli jsou takoví páni dokonalí tak třeba budou mít i takovou tu blonďatou holčičku s prstýnky která bude děsně milá chytrá hudebně výtvarně a všelijak jinak nadaná a všichnu ji budou milovat...v tom okamziku mam ale pocit ze bych ji mela zabit takze doufej at je to co nejvetsi zvrhlik:D