úterý 15. května 2007

jestli byl včera blbej den tak co potom dneska? :D


Hej jsem čím dál tím víc unavená.. dneska třeba Houmr vstával ve 2 a rozhodl se lehnout si až ve 3.. a to už jsem na něj byla fakt hnusná.. jako hej houmre, neser mě ty blbá kočko :P a on si ak fakt lehnul.. no ale na můj krk a začal lízt dál až se mi zachuchlal do vlasů a začal okusovat ucho :D takže jsem to ve škole nějak přežívala a pak to přišlo.. :) velká přestávka.. tak jsem se učila ten článek o Štefi Grafové, ale stejně když jsem ji ho pak říkala, tak mě napadal ten obsah v angličtině, což je to nejhorší co se vám může v němčině stát... no ale zpět, nevinně se tam učím a najednou se tam naši hoši začnou "prát" a jeden z nich kopne do umyvadla, které se vyvrátí, spadne na zem a rozletí na hafo kousků. Nebyla to rána, nic.. prostě jen takový lupnutí.. všichni se na sebe koukli a se slovem kuuuuuur*a to šli shlídnout.. do toho přišel Konva punker a prej hej a já jsme si myslel, že jem panker :) no průser prostě.. ale pak jsme se tomu museli smát a užít si dnešek, poslední den našeho života :P a ještě historka naokraj: Verča se mě dneska ptala jestli jsem byla v KOfole na Horkýže Slíže, prý když jsem taková pankerka :D moje reakce jen "cože? pankerka?" :D a ona s kamenným výrazem "tak co teda jsi?" odpověď byla jasná.. s pohozenou dlaní a slovy "no barbína přece" jsem ukončila na chvíli naši konverzaci :D

3 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

ooo miluju to krnovske rozliskovani stylu....uííí, áňo, ty pankerko jedna moje šibalská!!!!:oD cheche....jo a proc vstavas s kockou? jakoze ona je nocni zvire vis jak.....

Áňa řekl(a)...

:D že to krnovský škatulkování je uchylny.. jak muzes zit bez urceni skatulky?? :P boze.. asi se stanu hoperkou nebo skejtackou :D no ale jinak ta cici je hrozne malicka, ale ted uz spi sama na mym svetru na zemi.. ale hrozne mnoukala kdyz tu byla prvni noc tak to ani jinak neslo :(

Jossie 8D řekl(a)...

mate nejakou problemovou kocku...enbo si ji moc rozmazlujete...to nas kocour byl v tomhle pohodar....rposte kdyz k nam prisel tak zalez asi na tyden pod kresloa kdyz vylez, tak uz byl zvyklej a bylo vsechno v pohode ;o) :oD jo a sem pro skejťačku, zajdi do quik silvra a sezen si novou garderobu a skej a kšiltofku a hej pak se ozvi ;o)