úterý 15. května 2007

Nová vlna hudby do uší..


.. ne že by moje hudba byla špatná.. mojí hudbou myslím takové ty britské kytarovky a milou optimistickou hudbu :) ale zjistila jsem, že můj ipod už neoplývá ničím jiným.. tudíž jsem zkoumala jestli někdo nevydal nové desky nebo tak.. a dneska jsem se zasekla na linkin park.. cože? linkini? jo přesně tak :P nechutný... :P ale je to milá změna a navíc podporujou tu distroj náladu.. ;) a ten zpěvák je uplně týpek.. je to jeden z těch lidí co byste mu nejradši urvali hlavu a sežrali hlasivky :)

2 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

pinkpink park? :o)))) hej bejbe, pak se ti pochlubim nejakou tou novou hudbou....mimochodem, kdz mluvis o tech britskych kytarovkach, nezapomen na naseho Jamieho ;o)

Áňa řekl(a)...

ooo ale tak jakože Jamie je ještě furt takovej mimoproudovej bobík :) a jooo těším se na té nové vlny hudby :D