středa 30. května 2007

Novinky ze světa


Tohle mě teda dost pbavilo.. další generace dětí budou asi samí gejové :D
Londýn - Postarší polská úřednice přikázala psychologům, aby vyšetřili, jestli populární dětská show britské stanice BBC nepropaguje homosexuální životní styl. Mluvčí polské organizace za dětská práva Ewa Sowinska v této souvislosti jmenovala hlavně fialového Tinky Winkiho s trojúhelníkovou anténkou na hlavě. "Všimla jsem si, že nosí dámskou kabelku," řekla v jednom rozhovoru. "Za začátku mi vůbec nedošlo, že to je vlastně chlapec." Při nedávném desetiletém výročí pořadu někteří britští pedagogové barevné postavičky kritizovali, že monotónní přednes může poškodit vyjadřovací schopnosti dětí. V Polsku si myslí, že dokonce může změnit jejich sexuální orientaci.

6 komentářů:

Vladenka řekl(a)...

no ...jestli si vzpomínám dobře..tak jsme to kdysi docela žraly, ne?..nebo to bylo na základce?..chmm...už ani nevím...
no každpoádně na to mnohokrát přišla řeč..
hej áňo udělala lala nebo po něco s tvojí sexuální orientací?...no s mojí teda rozhodně ne...
No tak to jsou prvotřídni vtipy..úplně se trhám smíchy..ještě..ještě něco přihodtě paní Ewo

Johny řekl(a)...

jako ze pozor na to.... uz jenom ta fialková barva něco jemně naznačuje... ja na to raději přestal koukat =o(

Anonymní řekl(a)...

ej taky jsem zrovna pred par dny o tom cetla a uplne se nasmala:D ale i kdyby byl gai tak co?aspon si deti budou myslet ze je to normalni a ne odsuzovat to kdyz je gai i tinki winky......coz neni zas tak spatne ne???:D

Jossie 8D řekl(a)...

no pockat, ja vzdycky myslela, ze sou to naky mimozemstani a podle samtaru sme jedina vesmirna civilizace, ktera k rozmnozeni potrebuje jen 2 jedince....ostatni potrebujou 5...tudiž sem myslela ze tynky-winky představuje me nejake naprosto nezname pohlavi....a vubec, copak deti vedi ze trojuhelnice je znak geyyů? copak řeší nejaký barvy tašek? jim je to jedno...Ty vnímaj uplne jiný veci...a ikdyby, ikdyby byl gey, neznamena to, ze se do nej budou stylizovat....ja sem nahodou cetla, ze byt gey je stejne uz geneticky predurceny....teda jako, ze clovek se s tema predpokladama pro to narodi a musi nebo nemusi se to projevit, takze na nejakem fialovem permonikovy z televize vazne asi nezalezi:o/ fakt, co Ty lidi neresi..takovy problemy bych chtela mít...:o)

Anonymní řekl(a)...

Cože? Tak to jsou tady pro mě úplně novinky-trojúhelník je znak gayů?! No já dycky koukala na Teletabies s malým skoro bratránkem, takže jestli z toho bude mít nějakou psychickou újmu anebo mi jednou představí svého PARTNERA, tak si to asi nikdy nepřestanu vyčítat! Ale na druhou stranu, v naší rodině je holčičí přesila, chlapi potřebujem:-D

Áňa řekl(a)...

:D trojuhelniky a gejove? tak to slysim poprve.. ale vcera jsem rekla HEJ a ozvala se hlaska TY SI GEJ :D tak jsem rikala aha.. :D