středa 30. května 2007

Tak co je nového Áňo?


tohle jsme dneska "hráli" v tensingu.. ona to vlastně ani nebyla hra, ale jelikož byla taková socná zkouška tak jsme jen seděli a povídali jsme si co je nového :) no a nějak se to zvrhlo až to bylo nechutné a provalila se moje historka s koťátkem což se teda vůbec nemělo stát a navíc koča si to mírně přibarvila :D no a stihla jsem jen říct, že Bart už je zdravej a pak se to zvrhlo, že všichni mluvili o mě.. a to fakt nemám ráda.. :P ble.. prostě jsem si připadala jako šlachta (ne šlacha :)). No a jinak je nového to, že mám konečně svoji vysněnou mikinu na kterou jsem čekala celý měsíc protože jedna.. ehm.. blbá slečna to furt nějak nemohla poslat.. ale mám ji.. a jsem z ní nadšená i přesto, že je fakt malá a vypadám jak nějaký uchyláček protože je aji vcelku krátká, ale je to redhotí mikina tudíž by to mělo vyrovnat tu hladinu uchyláckého dojmu :)
jo jsem materialistická ztělesněná popularita.. :D to mě fakt baví.. nechcete někdo podpis?
(jo a jen tak na okraj, ten post je s psán s trochou ironie, tak to zase nevychápejte špatně a radši zahrajte nějakou pěknou hru na orisinal.com ) :)
a anketka pro bystré: kdo je to asi na fotce?? hmmm? no můj bratr to není :) takového pěkného bratra bych asi musela zabít :D

3 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

ouuu já vím kdo to je...hej kdyby to byl Tvůj bratr, tak se asi stěhuju do Brantic...ted a hned a na vždy :oD !!!!

Anonymní řekl(a)...

Hej hua, redhotí mikina? A je Ti malá? a kdy už z ní vyrosteš, co:-p? Protože víš kdo je Tvůj právoplatný dědic? No přece Tvoje manželka a to jsem už asi 2roky já:-)! těším se:-)

Anonymní řekl(a)...

heeey....Áňi jako ja si mylsim,ze fim,kdo to je......a doufam ze to neni ten,co myslim,pac bych asi zabila ja tebe!!!!! :D