sobota 19. května 2007

Pátek, den nových "možností" :D



V pátek bylo poslední zvonění, tudíž byla kratší škola.. tentokráte odzvoňovala 4. A a odešel takový ten Peťa jak vedle mě jednou seděl v zeměpise a já mu v atlase listovala východní Evropu.. neee.. prostě Peťa :D a tak jsme skončili dříve.. rychle jsem fičela busem v poledne a seděla jsem kupodivu až uplně někde v zadu, což se moc často nestává, protože tam sedí "autobusové gangy" :D a na slevárně si ke mě přisedl takový hrozně milý a pěkný pán.. mohlo mu být tak 30 a taková ta otázka: "je tu volno?" a já předtím měla bombon tudíž jsem měla divnej hlas a jen jsem kníkla dost divný "ano" :D dobře dobře.. dost o pánovi z autobusu :) přišla jsem domů a dala si špenát s tím, že chvilku poté pofičím na kole zase do Krnova do výtvarky. Šla jsem ven s Bartem, pač vypadal tak ospale a znuděně a on.. on blil? a soplil chrch1e a já se o něj fakt bála, protože to je prostě bártíček miláček, ale musela jsme odjet do té výtvarky :( ale jinak ve výtvarce bylo skvěle.. přišla jsem, sedla si vedle Monči a dostala jsem úkol: definuj větou co je to spirála. :D :D :D :D jsem se musela začít smát poněvadž definicí geometrických tvarů a ostatně všeho co se týká matiky mám teď plné zuby :P ale sesmolila jsem něco ve stylu že spirála je nekončící zatočená křivka složená z několika bodů, začíná v bodě A a pokračuje stále dál a dál :) a tenhle text jsme pak graficky zpracovávali :) no paráda.. miluju výtvarku :) a navíc jsem se dozvěděla spoustu novejch věcí o své spolužačce Monice.. třeba že její nejoblíbenější seriál jsou FRIENDS a z nich nejoblíbenější postavou Chandler :) po výtvarce jsem fičela ke Sperlichovi a šly jsme spolu na Alternativu do Nautila.. měli pouštět nějaký film, takže to neznělo špatně.. a taky že to špatně nevypadalo :) čaje byly, jídlo bylo, film-LOVECKÁ SEZÓNA- by byl, ale Honzovi se to vždycky nějak seklo nebo nešel zvuk, takže asi hodinu a půl stál Peťa před zdí ve světle dataprojektoru a hrál tam stínové divadlo :D a pak to Honza konečně zapojil, jenže to už jsme musely jít.. ovšem jedině co nám a Suelin utkvělo v hlavě byly úvodní titulky, které jsme viděly 4x tuším :) a Aston Kutcher tam kohosi daboval.. a jelikož ho Suelin miluje, tak ho tady vystavuju s Demi Moorovou- protože věděli jste že moor je anglicky vřesoviště? - ať se můžete taky pokochat :) a u Sperlicha jsme se najedly a řekly si, že půjdeme spát brzo, ale nějak se to zvrhlo :D a hrály jsme jednu dokonalou hru -> http://www.superhry.cz/games/748/ ale Lucka má hrozně daleko monitor, tudíž když jsem si pak psala mejly nebo psala ny icq tak jsem nic neviděla :D a nebylo to tím, že byla půlnoc :D

Žádné komentáře: