sobota 19. května 2007

Ráno.. ráno není v 5.. to je ještě noc :P




Tento post vznikl ve spolupráci se Sperlichem přes icq :)
...takže bylo nebylo jedno nudné vstavaní :) ...no to vstávání ale bylo, hlavně pro mě tím, když ze mě sperlich shodila peřinu a řekla, že bych už měla vstávat...takže jsi nechtěla vstavat a já te musela budit nasilím.. jo prostě sado, dala jsem si kávu, buchtičku a vyšly jsme aaaale?? Nějak nám ujel bus.. tak se pro nás zase museli vrátit :D a teda.. fakt milí spolucestující :) cestou nám pustili piráty 2, ale jelikož naši milovaní spolucestující pouštěli techno ze svých mobilů, tak jsme seděly se sluchátkama a jen sledovaly užasného Johnyho :D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hehe:D civilizace z jné dimenze:) hej ale to bylo dicko,ne? hej už vubec nevím:D ale děs prostě,to raději poslouchat segru jak zpívá:D hej je to trochu zmatené,ale já byla ta zlá holčička a Ana ta hodná,ktera krásně spinkala:)

Jossie 8D řekl(a)...

a kam ste to jeli? :-O

Anonymní řekl(a)...

Brno, moje milované Brno, taková ta malá vesnice na jihu moravy:)

Anonymní řekl(a)...

hele to maju vsetci v krnove modre oci?

Áňa řekl(a)...

:D hej ne to jen ten fotak to tak zamagicni vzdycky.. my vlastne ani oci nemame

Anonymní řekl(a)...

Áňa má černé očka,že?:)