pondělí 11. června 2007

Nenávidím pondělky




jo nemám ráda pondělky asi.. po škole jsem fičela se sestrou ke kadeřnici, páč už jsme pomalu ani neviděla na ten "krásný" svět přes své dlouhé háro a ona taky chtěla afinku, čímž mě teda uplně dodělala.. samozřejmě ve výsledku moje sestra vypadá jako vždy líp a když jsme jí to řekla tak mi na to řekla jen "no šak, se koukni" :D no seděly jsme tam asi 2 hodiny, protože pondělí je den melírů, kde si postarší ženy ubírají na věku a my mladí trpíme nekončícím čekáním v čekárně.. naštěstí tam byl kávomat, který mě doslova spasil :D odtama jsme hnedka jeli k babičce na Sovinec a vrátili se až teď.. a kdopak to s náma jel nejel autem? jasně miláček Barteček.. takže moje nová afinka je po dnešku úžasně oslintaná.. :P jej.. jediná pozitivní věc je ai to, že za 9 dní jsou ty hnusky rovnátka dole.. uuuu.. a aby tento post nebyl až tak děsný dám tu pár pěkných fotek.. třeba mou úžasně krásnou sestru, babičinu tlející tůňku a idilickou fotografii našeho auta-což vypadá uplně jak reklama na auto.. celá rodina obdivující tento vůz :D

2 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

mámpár bodů co bych tu chtěla napsat...
1. vy máte u kadeřnice čekárnu?
2. vy se u kadeřnice neobjednáváte? to je jako nejaká vlasová pohotovost? :oD ?
3. bártík má dobře punkerský obojek ;o)
4.jak to děláš, že tu máš kylo nových postů pořád? já na to nějak nenacházím čas :P

Áňa řekl(a)...

1. no jakože nemáme, ale jsou tam takova pekna mekka kresilka a sedacky :)
2. jo objednat se muzes, ale v tomhle kadernictvi nee.. a jakoze.. ma to asi i nejaky kouzlo se neobjednavat :D
3. jo bart je starej anarch
4. hej ja nevim.. furt se neco deje a kdyz je cas, je vzdycky o cem psat :D