pondělí 11. června 2007

Stingův den



Znělo by to idealisticky.. stingův den.. celou dobu jsem sjížděla dokola jeho diskografii až mě to uvedlo do takové mystriozně retro chvilky, kterou narušila návštěva :P a to, teta a strýc na kole a k nim se přidala babička.. no a pak se to zvrhlo do sféry řečí o tom jak se ta naše Andulka hrbí a že vlastně vypadá pořád jak maá roztomilá holčička.. jako by chodila do osmé třídy.. já jsem jen hodila nechápající obličej a odešla do pokoje za stingem.. :* V neděli jsme byli na Pirátech takže nakonec vcelku fajn víkend.. miluju Stinga 8)

2 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

hej, Tvoje babička jezdí na kole? :oD
btw, doufam, že si seděla v sale až do konce titulek...jelikož jestli ne....

Áňa řekl(a)...

jo babicka je prave uplne drsna.. ona by dojela i mnohem dal asi.. mozna az do radimi pres ten kopec smrti aji :D
no a jo sedeli jsme asi pulku titulek.. jo vim, ze jsem nemohla vedet ze je to pulka.. :D ale tusim to