pátek 13. července 2007

Rock for Áňa-den druhý.. už mírně ospalý :P




Po noci strávené ve stanu jsme se probudily mírně.. :D mírně polámané s dokonalými ranními účesy a maličkými očky. Oblíkly jsme se a zašly si do areálu na pěkné záchody a posedět do čajovny na nějakej ten čajík :) Vrátily se do stanu, najedly a vyrazily na další vlnu koncertů, která začínala kapelou IMODIUM ;) což jsem teda měla v podvědomí, ale nic víc jsem o té kapele nevěděla. Pak jsme fičely na ZNOUZECNOST.. a pořád čekaly až budou hrát do Austrááálijéééé a nic :P Odtama jsme šly na koncert kaňaďanů (pokud jste to přečetli, zkuste si to říct desetkrát nahlas a já vám pak dám medaili :P), kteří si říkají ZEROSCAPE a těm jsme slíbily, že budem v první řadě ;) oni jsou totiž takoví týpci, že chodili po areálu a rozdávali lidem své propagační pohledy a říkali "come to see concert on 13:30" a my jen poděkovali a pak si Kája všimla, že týpek co nám ty pohledy dal je na tom pohledu :D tak jsme za ním běžely jestli nám to nepodepíše a on měl uplně radost a rovnou se s náma aji vyfotili a prý že nám tu fotku pošlou na kájin mejl.. ehm.. :D a Kája se mi zatím neozvala a nebo to možná ani neposlali, že :D každopádně super hudba, super koncert a úžasný dredatý bubeník, který když bubnoval tak tak skvěle házel hlavou, že mu ty dredy fajně poletovaly kolem :D byli fakt super tak jsme tam pak po koncertě zůstaly a sockovaly z nich nějaký suvenýr, tak po Káje hodily zapalovač (protože tu byla potřeba umlčet jako první :D) a pak po Jossie hodili struny od kytarky, jakože zabalené :D takže mám doma jednu jejich strunu ;) Kája chtěla vidět NVÚ, ale protože ot bylo celé takové posunuté a my byly vcelku ospalé, tak jsme si lehly a poslouchaly jsme ze silnice MŇÁGU, kterou jsem nějak ráda neměla, ale po tomhle koncertu ji mám fakt ráda ;) svět je.. svět je jenom hodinový hotel.. :) ale to byla odbočka ;) Kája s Janou se šly kouknout na PLEYMO, kterého jsem viděla asi jen dvě písničky-říkají o sobě že hrajou neo metal hardcore, což zní strašně, ale ve skutečnosti to tak strašný není protože je to celé ve francouzštině ;) GAIAH MESIAH jsem slyšela jen z povzdálí, fakt na mě přišla nějaká krize, takže jsme je oželela. Ve frontě na záchod jsme si poslechly asi 4 pisničky ANNY K a pak šly na HORKÝŽE SLÍŽE, které jsem původně taky nějak nemusela, ale když už jsme ty pankerky :D tak jsme tam jít musely ;) a koncert to byl psycho, jako super šou, ale začalo pršet a já v té chvíli stála na velmi málo strategickém místě :D vepředu, vzadu a nalevo ode mě byli tři týpci, kteří měli vlasy až pod lopatky a celý koncert pařili tak, že metali svýma hárama :D takže jsem byla skvěle oliskaná a nakonec jsem si rozpustila vlasy a přidala se k nim :D a hláška z koncertu? Čo ti jebe, že som raper? :D A pak přišel asi nejvíc mega koncert celého festivalu a to koncert JAROSLAVA UHLÍŘE. Řeknu vám, že to nikdo nerozjel tak jako tenhle týpek-hrál ty svoje slavné hity a všichni lidi s ním zpívali a když jsem se otočila a koukla se za sebe všichni se uplně usmívali jak kdyby jim dali nějaké euforické injekce na úsměv :D Pak jsme si poslechli kousek PROHRÁLA V KARTÁCH a kousek SICK OF IT ALL, což je věru ohlušující hudba :P takže jsme radši zdrhly na LOCOS-skáčková kapela, kterou založil frontman SKAp když se rozpadli ;) takže uplně mega.. ještě skáčkovat vedle rozjařených němců je fakt zážitek. Škoda jen, že to mělo skluz takže s eto krylo s koncertem HIVES na které jsem se ten den těšila uplně nejvíc a taky to byl pro mě uplně nejlepší koncert ;) oni jsou tak retrográdní a krásně egoističtí ;) stály jsme v druhé řadě u reprobedny a po tomhle koncertě začalo to děsné pískání a chraptění :P a co je nejlepší, máme s Janou trsátko :D uuuu on ho totiž ten kytarista hodil a všimla si toho jen Jana a ještě jedna holka tam, tak jsme ho začaly uplně hledat, pomalu jsme se v tom bahně plazily a já se pak ohla a něco cinklo na zem :D heh.. vypadlo mi z palestiny!! :D takže je naše s Jančou, protože jinak bych si ho asi ani nevšimla :P Pak jsme si šly koupit pivo, teda já ho šla koupit a oni mi ho prodali! :D joooo :D a s pivem v ruce jsme koukaly na CHINASKI a sledovali toho týpka co pro nás dělal soukromý koncert než na něj ten druhý chrstl pivo :D A pak přišlo zakončení celého dne koncertem SUNSHINE, kde jsem byla tak apatická, že jsem jen švihala hlavou a musela vypadat víc než bídně :P Ps: víte kdo je to na fotce v té pruhované mikině? ;)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hey jakej typek pro vas delal ten soukromy koncert???? 8 O

Anonymní řekl(a)...

hej ver ze na sunshiny vsichni apaticky hazeli hlavou..zjistila jsem to kdyz jsem na chvili otevrela oci:D

Dastynka řekl(a)...

zaaavidim ty zeroscape...ne ze bych je poslouchala ale stihla jsem jen konec show...a bylo to fakt super...jo a taky jsem mela dost kdyz ty letacky rozdavali osobne, ale byla jsem v praci tak jsem za nim nemohla zabehnout pro podpis :-D

Anonymní řekl(a)...

hej jo.. to mě taky dostalo, jak si ty letáčky rozdávali osobne... hej ale nejlepsi bylo, že jsem je potkala jeste po koncerte... a oni je opet rozdávali... se slovy: hej zeroscape.. kapela z kanady.. zejtra je koncert v litoměřicích.. pche.. to už jsem fakt nemohla.. ale jakože cool

Anonymní řekl(a)...

wow..

Anonymní řekl(a)...

hej jako ti zeroscape byli sice fajn..ale ze by mi poslali ty fotky....kaja

Áňa řekl(a)...

svinaci :P