sobota 14. července 2007

Rock for Áňa-den třetí=den smrti!









Ráno jsme už pomalu ani nemohly vstát :D zase jsme se nažraly a šly na krásné kotexové záchodky a na čajíček.. ale už šlo poznat, že je po koncertu HIVES :D Darča nemohla ani mluvit, já jsem slyšela jeden vysoký tón a Jana neměla oči.. jakože jo měla oči, ale maličky :D takže tři vopice na rokovém festivalu :D Původně jsem chtěla jít na 2 WINGS, ale začly jsme až koncertem SOUTHPAW, kteří mě teda dost zajímali.. prý nejméně doceněná česká kapela :P a bylo na ní vcelku málo lidí, tak z toho byli vcelku smutní.. hlavně když otočili mikrák na publikum a ti lidi neznali texty a oni furt heeej neslyšíme vás, ale ono vážne nic slyšet nešlo :D tak jsem si v knihovně půjčila v pondělí jejich cedečko a fakt doporučuju ;) Pak jsme chtěly vidět MICHALA HRŮZU, ale nějak tam nebyl. když tam být měl, ale potkaly jsme ho když jsme čekaly na záchod, takže nám dal podpis a byl uplně sladce malý :D dále byli UDG, které jsem viděla naposled před dvěma rokama když předskakovali Kryštofům a tenhle koncert byl fakt super :) akorát Adam, který se mi vždycky líbil mi přišel jako Mikuláš.. jakože měl takovou joudovsky mikuláší vizáž :Dale zpíval pěkně, takže jsem usoudila, že mám ráda Udg :D pak jsme se šly mrknout na BÁRU ZEMANOVOU z dostatečný vzdálenosti :) ostatně celá naše přítomnost na tomhle koncertě byla jen tak z recese :D a Kája chtěla hrozně moc vidět COCOTTE MINUTE :D tak strašně, že celý den říkala, že chce jít hlavně na kokoty :D tak když to řekla už po 10. začla říkat, že chce vidět minuty :D my jsme byly tak mrtvé, že jsme si jen lehly na cestu a poslouchaly je z povzdálí mezitím co Kája vesele trsala v první řadě :D fičely jsme na filter stage, kde jsme si poslechly 3 písničky od THE PROSTITUTES. Zahráli Sunshine, což mi v tu chvíli uplně stačilo :) Jak jsme šly na DIE HAPPY prošly jsme kolem KRUCIPÜSKU, který nás teda nějak neuchvátil, ve frontě na minerálku jsem si s Jossie a Kájou tuším poslechla GREEN FROG FEET a fičely jsme na CHANCERS, protože naše ska hladina byla za celý festival poněkud nízká, takže se tímto aspoň mírně srovnala ;) Ve frontě na záchod jsme se koukly na HANU HEGEROVOU-ono se to nezdá,a le v té frontě jsme čekaly tak 15 minut, takže jsme toho viděly vcelku dost :D Nemusím tu snad psát, že VYPSANÁ FIXA nezklamala a byla užasná a jako vždy zakončena nějakým mardiho saltem :) Pak jsme se šly kouknout na MORY KANTE, což byl naprosto dokonalej koncert. Viděly jsme ho celej i s tím, že neuvidíme WOHNOUTY, což mi teda zrovna dvakrát nevadilo.. i když mám jejich placku, že Kájo :D no a ten Mory byl tak děsně etno, že jsme se s Jossie a Kájou zohly k zemi a pomazaly si držky bahnem a začaly tančit kolem kelímku s pivem s kukuřicí v hubě :D a pak jsme uctívaly Darču a pak se to zvrhlo k uctívání cizích lidí :D ale někteří se k nám jakoby přidávali a udégáckej bubeník se dobře bavil :D Pak jsme se šly umejt teda a fičely na BUTY, což bylo aspoň pro mě super retro.. prostě Buty, to jsem poslouchala, když mi bylo tak 12 8) takže bylo naprosto nostalgické prozpěvovat si s nima a on tady musí klečet :D Z butů jsme zase šly-zjišťuju, že jsme se asi vcelku nachodily :D - na BASEMENT JAXX-taneční hudba.. pááni.. nasadila jsem si na hlavu Kájinu čepici a začaly jsme se tam s Jančou uplně uchylovat :D heh.. taneční hudba co byste chtěli jiného než diskofilní pohyby :P no a pak jsem Káje slíbila, že s ní půjdu na TOY DOLLS, kde jsem mimochodem potkala ty týpky co mě liskali vlasama na Horkýže :) a celý festival jsme zakončily koncertem TATABOJS, který byl teda uplně megamonstrozní.. byla jsme totálně mrtvá, ale když jsem je viděla, nešlo nepařit :D jo, myslím, že miluju tatabojs.. zpívající bubeník, pařící kytarista s velice mladistvým hlasem :) a umírněný basák.. :D kapela jak má být :D

6 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej miss :d myslim, ze v tom mas trosku bordylek...ja se k vam pridala na az na moryho tudiz sem nemohla s tebou stat ve fronte na mineralku u tech zelenejch zab....rozhodne ne v tomhle poradi :D ale to je vlastne fuk ;)

Anonymní řekl(a)...

hej jo... trochu zmatek.. byla jsem to ja, ale musim priznat, ze netusim, kdo byl ten treti..:D.. mno ale Mory Kante byl bozskej...:D

lufulka řekl(a)...

hej ja to říkám pořád že tatakluci jsou prostě to nejlepšíí.....a na živo....jůůů.... a ještě když vidím Mardošu....a taky a vůbec ten zbytek a bubeníci samozřejmě vedou a ještě tak krásně kreslí kdo neviděl ty malůvky v nanobooku....no prostě uajííí....ti to teda áňo pořádně závidím....:(

Anonymní řekl(a)...

ja sem kokotum ale rikala papinaci...:-DDD ..kaja

Anonymní řekl(a)...

Jen bych se zastavil u těch Tatabojs, protože si nemyslím, že by Mardoša byl moc umírněný basák:-D spíš naopak... Ale nebudu rýpat

Anonymní řekl(a)...

No ja se pridavam, umirneny je ktarista-Mardosa je parici-basak.Jeee ted jsem uplne otalgicka, koukam n palicku co mam z od Tatacu z Ceskejch hradu. No byl to boj ji ziskat:)