úterý 17. července 2007

Suelinin křest :P






Tak jsem se k tomu konečně dostala a jsem trochu v časové současnsti :D Suelin měla křest v neděli což není zas tak dávno.. Bylo to v rybníku v Pochni, kousek za Úvalnem, ovšem ve škodovce smrti se to vůbec jako kousek nezdálo :D už ta cesta tam byla velmi pochybná, protože když jsme zastavili, nešlo nám to pak rozjet a než to Honza nahodil tu škodovku chvíli to trvalo :P a navíc Suelin cestou mládla a začala mít divné hlášky typu je mi zima na zuby nebo tak :D pak jsme se tam chvilku koupali a blbli do doby než přijel Studna a pak to šlo ráz na ráz.. ve jménu otce, syna u ducha svatého, ponořil ji a bylo to.. no a kolem toho zpívání písniček, které jsem stejně neznala a pak požehnání a předání křestních listů :D a zjistila jsem že mě baví koukat se na křty :) a když bylo po všem zeptala jsem se Suelin jak se cítí a ona řekla že se cítí.. hmmm.. tak nějak pokřtěná.. :D a lehká.. tak prý bacha aby tomu honzovi neodlítla.. :D leť si papíre jen si leť! a pak večer pizzerka a "film" v nautilu :D nakonec se to zvrhlo v pískání na láhve a takové pochybné chlamaní se všemu :D a ráno vstávali všeci hrozně brzo a jeli do rejoice tak jsem šla s Jirkou do knihovny :D A víte čí je ten stín na té fotce?? :D ..vtípek.. aby jste si to náhodou někteří nevzali :D

3 komentáře:

Johny řekl(a)...

Peťaaaaaa =óD !!!

Anonymní řekl(a)...

U vas se krti jako takhle v rybniku? A proc ma ten chlap na sobe zenske saty? Nechapu..u nas krti fararka v kostele.

Johny řekl(a)...

no nudil jsem se a aňa mi vzala rainforesty, tak jsem ji zbalil za jeji šaty... je na tom snad něco zvlastniho ;o)