pondělí 16. července 2007

Týden v Branticích.. smrt? :D





No a od té svatby jsem vlastně "doma". 3 dny jsem tu musela být sama, protože rodičové mí drazí jeli na jižní Moravu a někdo musel hlídat psíka.. takže se to tu zvrhlo na pondělní mejdlo se špekem, úterní čajku se Sperlichem, středeční oběd se Suelin, čtvrteční vidlácký den se Sperlichem a tak to furt fičelo a já měla takovou tu sociální náladu-hrozně jsem chtěla vidět své přátelé a trávit s nima to volno ;) takže jsem buď byla já v Krnově nbo někdo u nás.. prostě jsem sama nebyla ani jeden den. A za tu dobu jsem viděla spoustu filmů a dověděla se zase jednou spoustu nových věcí ;) :D Třeba že sperlich vypadá v bílém saku kosmicky, špek že má úžasné nové konverzky s dvojitým jazykem.. ehm a kdo jí je na tom netu našel?? :D a byla jsem pozvána bráchou suelinem na hambáč.. huaaa.. :D nekoukejte se ale nikdy na Super size me!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

to není pravda co to tu píše:D nevypadam v něm kosmicky,možná komicky,ale kosmicky vazně ne:P však s jukněte sami:) http://fotoalba.cz/fotky/5198922 tak co? hehe a mám hezkeho brachu a ty ne:P ale jinak dneska s tebou bylo moc fajn...:)