neděle 5. srpna 2007

17






aaaaaa Anuku, tys měla 17.. no jo měla :P a jak jsem si říkala jaký to bude hrozný věk a zatím mi to nějak nepřišlo. 4. srpen byl pro mě asi poprvé den jako každý jiný.. už to jde se mnou z kopce, ale jako jo uvědomila jsem si pár věcí.. a to, že se musím naučit skákat na slaměný šneky.. :D mě to vůbec nešlo akorát jsem si ruky zohyzdila sakra :D ale bylo to fajn.. takže děkuju svý "kamarádce Janě" a "čakovu hovnu" za super den.. :D a samozřejmě díky všem co si na mě vzpomněli a popřáli mi :* díky díky díky.. ale nazývat mě skoroženou fakt nemusíš Jossie :) ... tak sweet seventeen? uvidíme uvidíme.. :D

4 komentáře:

Aňous řekl(a)...

:o) ale jo, to bude, myslim ze dokonce sweet SWEET :-*

Anonymní řekl(a)...

hej to jsou krásný fotky!!!! :D :)

Jossie 8D řekl(a)...

kdyz já si vzpomela (respektive Sue mi pripomnela..) jak si ji v sestnacti napsala, ze uz je stara a zabskla, tak sem si rikala, co teprv budes v 17...hmmm, a skoro zena mi uplne sedela....hej men ale....sem ti jeste pred prekrocenim hranic asi milionkrat volala od fotrika abych Ti jako aspon kratce brnkla treba, kdyz mas ty narozky a Tys to vubec nezvedala....ale pche...Tvoje minus ostatne :oD

Johny řekl(a)...

hej aňo, jako ze ti to moc často nerikam... ale moc ti to na tech fotkach sluší...