neděle 5. srpna 2007

cesta na kolách




No a s Jančou jsme na ten Sovinec jely.. jakože jely na kolech.. wow :D ale tata nás zavezl do Valšova, protože prý nechtěl abychom zdechly už před Bruntálem, tudíž cesta tam byla taková.. ehm.. jednodušší :) byl to asi můj první opravdový výlet na kole, protože cesta do Krnova nebo na kyselku se asi ani moc nepočítá.. a hej.. my to ujely :D wow.. sice trochu obtížně, když jsme šlapaly pěšky do toho velkého kopce a namakaní cyklisti se jen divily :D ale zmákly jsme to a jak jsme už byly v Bruntále popadl nás takový ten vítězoslavný pocit velkých cyklistek a koupily jsme si v kauflandu nějaký zmrzliny a koho jsme tam nepotkaly.. jo Bořka :) to byl tak možná jediný hoch z tanečních co mě ještě zdravil a tak jsem chytla velký záchvat smíchu.. jsem zjistila, že asi neumím ovládat svůj smích :D takže myslím, že z tanečních se ke mě už nikdo hlásit nebude :) a pak v Zátoře jsme potkaly úžasně oděnou paní Kolářovou :D hej neee.. já tu konverzaci s ní nezvládnu asi :D

Žádné komentáře: