pátek 7. září 2007

"barevné" triko



znáte toto triko co má kluk z plakátu Coloursů? ;) jooo mám ho teď já :D huhuh.. jakože je to triko našeho "rodinného kamaráda" (nevím jak to jinak říct) Georgiho, který ten plakát dělal a to triko tomu klukovi na tuto fotku půjčil. Byl pak s námi v Chorvatsku a já mu tam hlídala děti a při odjezdu mi řekl "hej za to hlídání ode mě dostaneš takový dárek, že takovou stolici si ještě nikdy neměla" :D wow wow wow.. to triko je užasné, akorát když to někomu řeknu, tak to povětšinou vůbec neocení :D ale je mi velký, takže si musím najít dredatého kytaristu, kterému ho budu půjčovat :)

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

prdlačky, proč bys ho někomu pučovala :oD vypadáš v ně roztomile kurtovsky, jen si jeste hod par mastnych vlasu do obličeje a bude to absolutně stylový ;o)))

Vladenka řekl(a)...

drahá má...já Ti klidně občas udělám dredatého kytaristu;)..bez dredů..ale kytaru někde seženu:)

Anonymní řekl(a)...

Anno!!! Zadne dredy!!!
tata

Áňa řekl(a)...

hej otče.. :D