úterý 11. září 2007

studentský den? STUDENTSKÝ DEN!


Hej brutuz.. dneska je to poprvé co jsem se ze školy vrátila tak pozdě.. jela jsem domů až o půl šesté, protože jsme měli odpolední seminář ze zsv :D hej docela sranda.. dělali jsme si iq testy a Anička kupodivu zjistila, že není až tak hloupoučká :P jo přesně, co se děje? už aji já sama si říkám Anička, protože mi tak říká celé okolí.. :) je to hnus.. takže dnešní den byl ryze studijní, ale zjišťuju, že mi jde učení líp do hlavy než předtím ;) večer jsem ještě zajela se sestrou na kyselku a poprvé si tam přečetla ten papír co tam visí, takže vám klidně můžu vyprávět o obsahu CO2 v místních vodách :) takže super školní rozjezd.. ještě, že mi celý den podbarvuje jistá píseň od Babyshambles hrající v mojí hlavě :) a pak taky Adrenaline od Pleyma, na kterou tu hodim odkaz aby ten post nebyl až tak silně duchaprázdný.. http://www.youtube.com/watch?v=m1Gg1IWJ4Hc
ta písnička je skvěla.. :) hlavně když jí máte spojenou s milou situací a krásným francouzem s jizvou 8) :D

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hejjj, Anička-intelektuál :-O Bojim, bojim.. :-[ :-D ..ale ten francouz s jizvou na konci to trochu pohřbil.. :-D

Jossie 8D řekl(a)...

hahahaha :oD hej aničko (fuj, takle sem Te asi oslovila poprvé), nebuť chytrá prosím..... já sem líná být chytrá s Tebou :oP

Anonymní řekl(a)...

Konečně procitnutí z polosnivého dýchanku v pohádce Hloupá Áňa aneb jak si zkrátit cestu na hřbitov... Hurray! a píseň, co by se mohla líbit,hmm - http://www.youtube.com/watch?v=uGQfpLoI5FQ
slightly úchylná:-)