čtvrtek 13. září 2007

studijní den byl dneska asi někde jinde :)





V porovnání s úterkem byl dnešek nějak v klidu :) Měli jsme matiku a pak v době, kdy mají všichni slušní lidé semináře má Anička a pár vyvrhelů volné hodiny. Místo jedné jsme byli dneska zpívat naší německé návštěvě.. jak jistě víte, Krnov má jako pohraniční město jistou německou historii a tak se město rozhodlo udělat takový "česko-německý týden", kdy přijela skupinka krnovských němců zase zpátky a chodí po místních památkách.. a tak zavítali aji na gympl a my jim šli zazpívat písničky, co jsme loni nasvičili s Čajanovou :) no naštěstí to byly takové hity, že ty bělovlasé babičky v prvních lavicích se chytaly a zpívaly s námi a jeden ten němčour si to dokonce celé točila usmíval se na nás, takže to nebylo třeba tak hrozně :)a v druhé volné hodině jsem se snažila naučit dějepis, ale nějak se to nepovedlo.. říkám, že v šatně se mnou seděli samí vyvrhelové :D takže z učení nic nebylo.. pak jsme měli jen dějepis a angličtinu, což se taky zvrhlo v takovou velkou sabotáž, protože si Vlaď myslela, že jí nenávidím a bylo opravdu těžké jí to vyvrátit :P a tím to skončilo.. tak jsem šla s Elis, Body a Mončou do jídelny a asi po dvou letech zase ochutnala jídelnovou polívku :P no zajímavé.. Elis říkala, že jede ke Kuwikovi do Brantic, tak jsem jela s ní na jejím kole.. bez přilby, což není nic neobvyklého, ale Alice bydlí naproti policajtům, kteří se tam zrovna tak procházeli okolo :) tak jsem zase zkusila svoji taktiku úsměvu.. a? asi to zabralo. jenže ta Alica hřešila dál, jely jsme po chodníku a pak i přes přechod a to furt před očima oněch policajtů... a aby to završilo level hříšnosti potkaly jsme na tom chodníku našho faráře Radovana (ano, farář, který má faru :))
Takže shrnutě? psychodilický den.. :D omlouvám se za ten podrobný rozbor, ale.. :D to nešlo.. :D takže abych to zas ejednou zachránila dávám tu aspoň pár pěkných fotek z mé milované Paříže :*

2 komentáře:

Vladenka řekl(a)...

hej....tak víš jak...já jsem si to asi nemyslela...ale člověk musí dát člověku občas šanci to beztrestně jedendruhému říci...nebo se aspoň zeptat...tak jsem se zeptala..
mám Tě ráda;)

Jossie 8D řekl(a)...

hej ta forka s šálou a trávou naprosto monstrózně dokonalá!!! já jí miluju :o****