sobota 15. září 2007

cykloeror :P




..Ráno Jana jela do Ostravy, takže jsme vstávaly extrémně brzo (o půl osmé? jakože jsme toho moc nenaspaly) a já pak chodila hodinu ospale po městě a čekala až mi tata dá kolo, ať se můžu zajet kouknout na BPA, protože jsem sperlichovi slíbila, že ji navštívím v bufetu.. a jelikož jsem jela z SPCčka a letiště bylo daleko, řekla jsem si, že si zkrátím cestu tím, že pojedu na Cvilín a pak odbočím dopraa a přece tam musím být.. tak jedu do kopce, usmívám se, v uších hrající Razorlight.. a tak jedu dál do kopce, jsem už nad krnovem.. krásný výhled, další kopec.. cože? další kopec? a co nějaký skopeček? :D nic prostě.. jedu jedu a za polem slyším hlasy, takže to tu už přece někde musí být.. začínám zmatkovat, hudba ve sluchátkách se mění na jistý hit od babyshambles a cesta stále do kopce mě opravdu přestává bavit.. a pak tohle-značka BÝKOV.. kde to sakra sem? chtěla jsem to furt stočit, tak jsem jela přes nějaké pole.. ale furt se to netáčelo.. tak jsem se zastavila, slezla z kola a šlápla do nějakého hnoje a zabořila se v něm až po kotníky.. no nádhera.. vůbec jsem nevěděla, kde jsem.. pak jsem zázrakem uviděla brantickej kostel-jediné podle čeho jsou Brantice aspoň trochu poznat zdálky a asi po dvou hodinách bloudění dojela domů.. takže jaká byla bitva? skvěla :P

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty jsi LOLek! :-D Zabloudit v těch vašich končinách, kde vede většinou jen jedna přímá cesta (když nepočítám ty polní pro krávy..:) ..a kdo teď bude drhnout ty conversky hm?:-P

Áňa řekl(a)...

:D joo uz jsou nastesti cisty.. bart je mel chvilku v hube :D a pak jsem je jen musela ocistit od tech slin.. :D