pondělí 17. září 2007

-Medovník-



Uuuu.. zase další pokus k rozvinutí mých kuchařských schopností ;) v sobotu odpoledne k nám přijela Body, vlastně tu od velikonoc nebyla, tak obdivovala Buřta jak pěkně vyrostl a pak když kolem ní prošel Houmr dostala se do fáze absolutního rozněžnění :) prý tak pěknou černobílou kočku ještě neviděla :) ... beztak pochlebovala... :D nejdříve jsme si uvařily kafe a já ji konečně dala dárek, přesně o měsíc později než měl být. Šly jsme se projít s Bártem do nedalekých polí, přecházely s ním koleje a plazily se roklemi (aspoň mělo to městské dítě nějaký zážitek). No a pak že teda půjdem udělat ten medovník. Posledně ho totiž dělala paní Sperlichová a wow.. páni.. byl totálně bezkonkurenční a já se rozhodla, že medovník zastoupí prvenství v žebříčku mých oblíbených dortů. Chyběla nám mouka, takže jsme musely jít do místního obchodu, kde jsme toho koupily víc než mouku a šly si sednout ke splavu poblíž našeho "zámku" :D samotné pečení bylo vcelku vtipné.. pustily jsme si k tomu Beatles a pak i chachu a upekly korpusy. Pak už musela Body fičet na autobus, protože jí jel v 7 a další až v neděli v 5 ráno, takže jsem ho musela dodělat sama.. no ne tak uplně sama, pomohla mi s ním Klára, se kterou jsem jela do Zátora na střechu místního hlavního nádraží.. takže v závěru to nedopadlo zas tak špatně.. jakože nic nemá na dort paní S ale mohlo to být horší :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

.. bleeeeEE... no ale ted kdo mi vycisti klavesnici?!!!

Jossie 8D řekl(a)...

ňamí, miluju medovník :o))) a jaký dort byl pred tím první v žebříčku?

Áňa řekl(a)...

no predtim byl na prvnim miste zajiste krtkuv dort.. ;)
anonyme tu klavesnci si radsi vyhod na svuj hnuj.. :P

Jossie 8D řekl(a)...

aha, jakoze oba dav dobre, by primo vynikajici...ale ja stejnak nejvic miluju takovy ten piškotovotvarohovy obkladany...to je moje slabina :o)))