středa 31. října 2007

POdzim

Doufám, že text co tu přijde nebude příliš přeceňovaný.. :) nevím co jste čekali, že tu bude napsané.. Miluju podzim, když je všude spadnuté listí a můžete do něho kopat a rozhazovat ho všude kolem. A to jsme my taky dělali.. v zahrádce základní školy sv. Voršily, kde chodí sestry rozjímat a tensingáči válet do listí.

5 komentářů:

Zuzi řekl(a)...

Áňo - tak blogguju=)) Já nevím, co je to za pomluvu, že nikoho neobjímám=))) Tímhle jsem trpěla, když jsem přišla do TS, ale po 5 letech tam, každý podlehne a stane se plyšákem na objímání=))) A rád=))).

Jossie 8D řekl(a)...

hej já na ní nejsem....sem byla se štěpánem u řídi....

Suelin řekl(a)...

Vidíš, Jossie, já jsem tam sice byla,ale nikdo mě na fotce nechtěl...tak jsem aspoň fotila, když už nic jiného :-(

Domi řekl(a)...

hej hej můj blog se probudil k životu.....možná je to jen poslední záchvěv před smrtí...ale stejně....a chápu když se podívate jen na fotky...ale chmm i můj výlev je prostě část mě:D

Domi řekl(a)...

hej tak co bude s tím "později"?? Jsem jako celá napjatá co chceš k tomu dodat...hmmm napjatá...napjatá jak guma od trenek nějakýho tlouštíka...aa puk...fuj vzpomínáš:D?