středa 7. listopadu 2007

Odmlčení..


Už je to týden, co jsem tu nic nenapsala॥ odmlčení? nee, jen byl nedostatek času। Neodstatek času? Co to meleš prosím tě :) vždycky mi přišlo vtipné, když někdo z mých spolužáků tvrdil, že nemá čas। "Nemám čas, promiň musím něco dělat" - tahle věta mi nedávala smysl। Když ten čas chci, tak si ho přece vždycky najdu ;) No a já ho teď mám। I když dost nechtěně॥jsem nemocná a ležím doma s otupělou myslí। Ta mysl je až tak otupělá, že jsem ráno snídala jen ananas a ten jsem zajedla práškem proti kašli a udělalo mi to ze střev a žaludku jednu velkou točící se a stále se zamotávající spirálu। Teď už je mi sic líp, ale furt to není to pravý। Pustila jsem si tedy Lásku Nebeskou a snažila navodit vánoční atmosféru. Nepomohlo to, tak jsem skončila u poslouchání Vypsané fixy. víte jak vzniká arašídové máslo?

1 komentář:

Jossie 8D řekl(a)...

wow, áňa umí dávat odkazy :oD