středa 7. listopadu 2007

Obejmutí zdarma




Ano my to fakt udělali :) teďka zpětně mi to přijde dost neuvěřitelné.. co to je za partičku bláznivých úchyláků postávajícíh pod koněm, chcouc někomu spravit den, tím že ho obejmou nebo se jen mile usmějí. Už to bude něco přes rok, kdy mi Domča poslala odkaz na video s týpkem co chodí po velkoměstě s cedulí FREE HUGS a zkouší reakce lidí॥ a někteří ho fakt objali a dokonce se k němui připojili। Ale to byla Amerika.. my byli jen v Praze a pojmuli jsme to velmi skromě. Dlouho nám trvalo samotné sepsání nápisu, by nikdo nevěřil jak může být sehnání obyčejného černého liháče na Václaváku komplikované. A navíc byla zima a už se pomalu stmívalo, takže lidí tam bylo opravdu málo, ALE? Wow.. :) nejlepší byl jeden týpek co se na nás vrhl, když jsme ještě postávali dole u téch záhonků tam. Už od koně se rozběhl od svých přátel a skočil na nás se slovy `"hey I love you, it' s really great idea this action" nebo něco na ten způsob.. :) hned se s námi vyfotil a byl uplně nadšený, což nám dodalo malý kousek jistoty a posunuli jsme se ke koni. Spousta turistů si nás z dálky fotila a dokonce za námi přišel i jeden starej Němec a jelikož tam v okolí jsem německy uměla nejvíc já i tak jsem mu rozumněla málo :) Vrazil Terce do ruky nějaký německý časopis a vyfoti si nás. Pak mi vysvětloval, že je z nějakého německého časopisu pro mládež a že tu fotku zařadí do jakési rubriky aktivit mladých lidí.
Někteří lidi byli zase uplně nalomení, ostatně jako jeden mladík co se na nás tak usmíval, tak jsem pronesla "děvčata, ten je nalomený" a on odpověděl "jaaak nalomenej?" :D ups, kdo mohl tušit že to bude Čech :) tak nás objal a možná by se k nám i přidal, ale zanedlouho přišla jeho přítelkyně, tak říkal, že by asi koukala a že to není moc dobrej nápad :)
Ale nic nemělo na velkou skupinku Němců, kteří na nás koukali tak dlouho, až k nám přišla jejich česká průvodkyně a my ji vysvětlovali, cože tu teda děláme a ona jim to šla přetlumočit. "Oni se prý stydí", na nás po chvilce zavolala, ale stejně se našla jedna Němka, co ten strach překonala..
.. byla to milá akce ;)

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

hej příště to uděláme za tepla....a seženem si třeba nějakou kameru...a budem vic s těma lidma mluvit a vicchodit....muhehehe....hmmm?

Domi řekl(a)...

ano sohlasim s mou milovanou pračí..(ostatně jako vždy)....a muzem zajit i na vic mist:-* ale je pravda za i tahke akce mi zahrala srdicko:)

Pirinka řekl(a)...

a já tam taky byl...viděl, objímal a pil...:D

Jossie 8D řekl(a)...

ojééé piri básník ;o) <3