úterý 4. prosince 2007

jen moje imaginace



jen moje imaginace < tohle si pusttě jestlisi chcete tento ne jinak pěkný post podbarvit milou hudbou.
Jo dneska už to muselo přijít. A nebyl to jen déšť byla to pěkná bouřka plná blesků. Jo už se ze mě stává pomalu Fleischman co? :P ne fajn.. více než mraky mě fascinují hvězdy, ale hláška "dneska to nebyla jen polárka, ale rovnou celý velký vůz" zní pěkně blbě..
takže co se stalo? vesměs nic moc.. jen mě pronásleduje spousta znamení.. a jelikož mi asi chybí jistá pověrčivost přijde mi to jako něco uplně nepodstatnýho, ale třeba se v tom něco skrývá..
Překupníka nahradil Putovník.. je krásný.. ale překupník.. to byla prostě hračka co se mnou byla celou tu nejhustší pubertu od 13 do 17.. prostě ty nejhorší dilinský léta byl se mnou.. a najednou? odešel.. prostě odcestoval a šel poznávat svět.. znamení?
Jinak se mi dneska utrhl žlutý přívěšek peacu od bratrance.. peace? symbol míru.. to už snad ne :P A dneska už toho bylo fakt moc.. Ještě maestro Čajan a jeho rýpavá hláška o tom, že se vlastně furt chechtám.. teď se chechtejte chlápková je jeho nynější oblíbená hláška.. a pak mě nazval chechtostrojem třídy a poté následovala ona dlouhá oční hra, kdy mi koukal do očí a já do jeho šilhajícího oka a hráli jsme kdo dřív uhne. krize.. prostě krize..
Tohle byl jen malý zlomek těch znamení.. jo možná bych měla přehodnotit nějak situaci a něco udělat.. Jinak jsem měla dneska ten dlouho se bojící referát z knihy a.. asi jsem to nějak zvládla.. nechápu co se té učitelce najednou stalo, že mě i pochválila..
Jo můj osobní psycholog phdr. Bejk mi radí ať si najdu platonickou lásku.. že ona ma Gordyho.. a že je to fajn.
"ale možná by jsi měla trochu změnit život.. víš jak odprostit se od některých starých hodnot a zásad..."

6 komentářů:

Luc řekl(a)...

hwj wow,co se s tebou stalo? toto není tvuj post, kde je sršící optimismus?tak pojd do černomodre hlavy:) teda nemyslím modřiny pod oky:D ale vlasy:) hej máte pravdu, chce to změnu:) Áňo,stan se bakelitkou:) ale ne igelitkou:D

Luc řekl(a)...

ale mám tě ráda takovou jaká jsi i když mě někdy pořádně štveš:P

Domi řekl(a)...

Hej rybko ...vzpomináš ještě na to období kdy se nám stávalo, že nás přepadaly podobné pocity? Hej možná se mi to jen zda ale posledni dobou mam taky chvilemi takove psychozni stvy souvisejici se znamenimi anvic dneska jsem nemela skolu a stavil se u me Vojta a pomahal mi vybrat fotky me a terky na kalendar pro ni....a ty brdo musela jsem projet upe moc ruznych slozek protoze v tom mam bordel....a pak jsem se ptala jestli ho to jeste bavi a on ze jo ze fakt jo ze zvlastni divat se jak vzdycky vyjeknu u nejake fotky nebo se rozneznim a zacnu neco vykladat.....a ja nevim taky jsem mela takove zvlastne navraty a setkani s minulosti..........ach ale hlavne mi neskonale chybis a uz dlouho ti susnim darek k Vanocum.... teda asi bych ti ho dla i tak ale ber to jako zimni darek...to pochopis

Domi řekl(a)...

Vis rybu ...kryju si oci nebo z tebe zesilim:):-*

Anonymní řekl(a)...

PhDr.Bejk je asi někdo hodně zvláštní..=))
Já zastávám názor, že pokud nějak měnit život, tak vždycky jen cíleně a k lepšímu.. tzn. ne takovéto "vyzkoušet cokoliv za cenu toho, že možná najdu to, co mi sedí.."
V tomhle případě je totiž většinou pravděpodobnost úspěchu velice malá.

Jossie 8D řekl(a)...

oujé krize....áňou rozumím Ti...uz zase....ale to zas az nekdy na icq....hej, ale co se stalo s prekupnikem? :-O