středa 5. prosince 2007

Mikuláš




Hej momentálně je mi fajn. Jakoby se spousta věcí skvěle zarovnala, ale samozřejmě že některé se na úkor toho vyhrotily.. Ale přesto velké díky Jance, které jsem dneska musela udělat mikulášskou nadílku :) zabalila jsem ji mikulášské vnitřnosti v podobě oranžové koule až nebezpečně připomínající mandarinku, do papíru, ze kterého se mi během hodiny zsv podařilo sestavit docela cool mikuláše :) a jak pěkně se s ním tančí.. :)) a má i kufřík plný bomb.
No ale předtím byla ještě biologie, do které vtrhla sekunda. No nevím.. nezmiňovala jsem se dosud o mém vztahu k téhle třídě že? No ty holčičky s náma chodí do výtvarky a kdyby jste je chvilku poslouchali, tak byste vůči nim zaujmuli jistě stejný názor. Prostě dilče.. dilče dilče.. nejlepší bylo když jedna nadávala druhé že se jí směje, tak jsem se jim taky začala smát a oni uplně éééé ta holka se nám směje :P no jo, ještě že nad nima máme s Moňou těch 5 let navrch. No a tyhle ty děti vběhly do naší hodiny biologie převlečené za čerty a zkoušely na VlaĎ něco jako řekni básničku.. dělej! a uplně nám bušily divoce do lavice načež jsme se s VlaĎ začly tak chlamat, že jsme uplně brečely. takže ty děcka "ha ty se směješ! zazpíváš taky!" :D tak jsem říkala, že fakt nee.. fakt zpívat nechci.. A na to jim náš učitel řekl ať mě teda zabalí do pytle, tak jsem se slušně zeptala jestli se musím vyzout nebo mužu v botech a jim to bylo jedno, hlavně ať jsem vevnitř. A tak si mě odnesli. A za dveřma mi řekli ať se tam jako vrátím a říkám, že mě ani v pekle nechtějí, tak na to jsem ty děti poslala ať pokračují ve své cestě po chodbě a že když už mě teda odnesli, že se tam rozhodně jen tak nevrátím. Uběhlo asi 5 minut. A když se mě pak zeptali jak vypadá peklo, odpověď, že vypadá jako naše školní záchody všechny uklidnila :) kdyby takhle vypadalo peklo tak mi to ani neva.. my mame záchody moc pěkné :))
No a odpoledne jsme pak měli koncert na armádě spásy, což bylo fakt moc pěkný.. asi mám ráda malé děti co říkají mikulášovi básničky a písničky :) aaaa.. a dostali jsme i nadílku.. i když nevím za co? :D za ty písničky?
po koncertě jsem potom měla sraz s máti a ta mě úžasně dobila vánoční atmosférou. Koupily jsme si vánoční stromeček a jmelí u jednoho mladíka, který studuje matematiku na vysoké škole. Tohle mi teda odpověděl, když jsem se ho zeptala, jestli na ty počty nechce půjčit kalkulačku.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

hehe...to prase znam:)