úterý 18. prosince 2007

melancholička


Před chvilkou mi vypadl proud v celém domě. Říkám mi, protože jsem doma sama. Páni rodičové jeli nakupovat do Ostravy a malá sestra jela domů sice už ve 3, ale zapomněla si doma klíče, takže šla pěšky zpátky do Krnova za kamarádkou Kačou. Proč šla pěšky je i ale stále záhadou.. :)) cesta přece jen trvá hoďku a autobusy jezdí vcelku často. Já přijela až o půl šestý a šla se projít s Bartkem za doprovodem Bloc party v uších. Měli jsme dneska seminář a brali nějaké hospodářské organizace či co. Nikoho to moc nebralo, tak jsme přistoupili k testu na zjištění temperamentu osobnosti. No wow.. zjištění bylo asi dost překvapivé :P a aji mě to vcelku vzalo. Sakra. Součet těch procent nemá dávat 100, jde jen o podíly: 28% flegmatik – což je v pohodě.. :)) 24% cholerik – to by taky sedělo, 63% sangvinik, 93% melancholik – wow. To ne.. :P nejsem melancholická smutná duše. Ještě že nevěřím na testy tak moc jako Zuzana v Granhotelu, ale třeba to něco znamená. Áňo, měla bys začít psát básně?
a ten proud vypadl protože jsem zapojila friťák, pračku, televizi a spoustu světel najednou। Ještě že máme tak skvělého souseda s elektrickými schopnostmi :)
fotky si nevšimejte moc.. mě se líbí.. :) je taková franzferdinandoidní a navíc ji fotila Body už někdy o velikonocích.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Co vyjadřuje ten přívěšek? Je nějakej pěkně zajímavej:)

Luc řekl(a)...

dánská mince:)

Jossie 8D řekl(a)...

hej coze? sem tu vcera psala komentar a on tu neni :oP....

Anonymní řekl(a)...

EMo Áňa!....já zemřu:-D