sobota 22. prosince 2007

Once


Včera jsem se Sperlichem koukala na ONCE. Ale nestihly jsme to celé, protože jsme ještě musely do sluníčka něco koupit a než jsme došly na Sovovu stihly jsme se stavit i v bio obchodě a koupit si tyčinky co vypadají jak masové tyčinky pro psa. Akorát tyhle byly jablečné a tak moc nesmrděly. Takže jsme to pustily a já viděla asi jen prvních 40 minuit. Navíc k tomu Sperlich neměla titulky, takže jsem se spoléhala na její rychlodabing (naštěstí tam tak 80% filmu zpívali). Ale to co jsem viděla bylo fajn. "Spravujete vysavače? zrovna mám jeden pokažený." to já bych ten náš klidně rozmlátila, kdyby mi ho měl opravovat Glen :D

1 komentář:

Luc řekl(a)...

hele ale když jsme šly do slunka, tak jsem netušila, že pak pujdem k nám. Myslela jsem,že se budeme toulat krnovem, ale ne cvilínem v té zimě:D hej a tyčinky pro psa,jo? neříkej, že ti nechutnaly, tak vidíš, tak je tu neponižuj:D mají skoro stejné právo tu být jako ty, než jsme je snědly:D