úterý 26. února 2008

Gargamel






V neděli jsem od Nikolky dostala novou hračku :) jo, cením si jejich dárků, zvlášť když jsou takhle pěkné. Ten čaroděj mě naprosto uchvátil a jelikož jsem byla celé pondělí dopoledne v teplotě a celkovém nemocničním opojení tak mi hrabalo a vznikla serie fotek s Gargamelem. Především v angličtině. Děkuju moc Sperlichovi za spolupráci a pomoc při tvorbě těchto gargamelských fotek. Navíc Sperlich zpívala.. "sluníčko, sluníčko, popojdi maličko" což se nestává tak často, že by zpívala a já tuhle písničku hrozně dlouho neslyšela takže má Gargamel ještě vedlejší jméno Strejček Nimra. "Jmenuji se Gargamel, ale přátelé mi mohou říkat Nimro."

2 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

juu, Gargamel alias Nimro je úžasnej!! právě sme se s mamkou dohodly, ze ho chceme ve větší velikosti jako trpaslíka na zahrádku :o)a ta zrcadlová fotka hraničí s genialitou ;o) jinak ja zpívám sluníčko pořád...zpravidla tou písní odpovídám na otázky jejichž odpověď mi není známá....nevím, nevím, nemám zdánííí, počkej s otevřenou dlaní, snad se vrátí za chviličku, i ty malý popleto... atd atd :oD

Anonymní řekl(a)...

a hodne blizci pratele ho mohou oslovovat koperniku,vid ano?:D D.