úterý 26. února 2008

Moje oko



Nikdy jsem nebourala. Nebo možná jo, ale nepamatuji se na to. A včera jak jsem měla to nemocniční opojení tomu všechno nahrávalo. Byl to takový ten slet všech událostí v posledních dnech a jeho výsledek. Způsobilo to hodně věcí- špatné malé sestřino kolo, teplota, rýma. A tma.. sestřino kolo má hrozně divné světlo, které svítí pochybně. Byla tma, v uších mi hrálo Strawberry Fields a pak se tam objevil ten kámen na který jsem najela, zamotala se mi taška do kola a byla jsem na zemi. Všechno se to stalo hrozně rychle a možná to bylo znamení. :D První fotka ještě z večera, to byla ještě sranda vcelku.. chladila jsem si to mraženou zeleninou, ale ráno? to už byl děs.. ještě když je to podbarveno kruhy pod očima z nespavosti :P
Ještě že mi celou noc dělal společnost Tomáš Jorků a jeho kapela Radiohead. Začiná to chytat barvu.. musím vymyslet nějaký smyšlený příběh o fiktivní rvačce :)
ale plyne z toho ponaučení..

7 komentářů:

Luc řekl(a)...

hele bobe, myslela jsem,že ti už ani nejde vidět to oko:D ještě nemáš na Silvestra:) ale chudáku, hej nemám se někdy stavit?:D na kole a taky nabourat a spolu budeme si chladit oči?:D vidíš my máme doma ještě zmrzlinu v mražáku:) huhů:) další duvod proč se stavit:) hele, pamatuješ si ještě na tomáše jakože tomáše z prázdnin z opavy?:D on se rád mlatil za sve kamoše a hodně, tak mužeš říkat,že jsi mě chtěla zmlátit:D ale že poblíž byl Tomáš a zachránil mě:D ne,promin:) jen ti tu spamuji:) ale ty víš co to s emnou dělá:D ááá červená palestina:D Měly bychom se někdy spolu tady v Krnově opít a vyrazit do ulic:D

Áňa řekl(a)...

okej.. :) opit se s tebou sperlichu pro me bude jiste novy zazitek :D a myslim ze ve ctvrtek uz snad budu ve skole a bude to v pohode.. :) uvidime.. nebude to az tak vazne snad :) pokusim se prijit co nejdriv

Anonymní řekl(a)...

hmmm Peťa by tě měl naučit jezdit na kole ;-)

Anonymní řekl(a)...

Jistě pěkný a věryhodný příběh, proč však neodkrýt pravdu? I když je možná děsivá a všeobjímající. Proč nám Áňo prostě na rovinu neřekneš, že to ta sekta po tobě chtěla? Dalo by se to jistě nějak trestně-právně vyřešit. Jen oddaluješ svůj rozhovor;)

bety řekl(a)...

ty jsi tele:D ale joo..docela bych ti uvěřila že jsi obět domácího násilí! :) brzo se uzdrav!*

Domi řekl(a)...

ale neeee ty rybicko....ja o tom vubec nevedela...jak to???? ou neeee ja nechci jednouokou rybku.....Kazdopadne jsi krasavice i tak...takze neni co resit....hmmm moznaze se ti to stalo proto ze jsi prave po nekom "hazela ocko"?hmm?:-*

Jossie 8D řekl(a)...

hmmm, tady je tolik vycerpavajicich komentaru ze asi nemam co dodat, ale raci tu neco napisu, aby bylo videt, ze taky myslim na Tebe a Tve upgreadovane oko :o)