středa 27. února 2008

Nauka o Snech


Dneska se mi spalo dobře :) ale nevím co se mi zdálo.. ale o to teď nejde.
Koukla jsem se na Nauku o snech v "originále" a bylo to něco.. no mnohem lepšího než v češtině, kde si člověk ani nemůže vychutnat tu rozmanitost jazyků :) A myslím, že miluju Garciu Bernala.

5 komentářů:

Luc řekl(a)...

vyměním nauku o snech za velkou rybu?:) taky v Aj:) ale s titulky:D ne jak ten once:D

Domi řekl(a)...

Hahah tys to predtim videla jen v cestine???!!!!! no teda styd se.....:D...ne promin ale vis jak to je taky jedna z tech veci bez kterych by ten film nebyl takovy jaky je....jako on je asi uzasny i jen v cestine......ale.....huuu v originále je proste the best a ani bych ho jinak videt nechtela:)

Jossie 8D řekl(a)...

ja na to u ani taky koukala s titulkama...zkousela sem na zacatku i dabing, ale odhalila sem ho, ze je dost slabý.....jo jen tak mezi námi, bláhově neklikejte jako ja na ten odkaz, je nejaky podezrely a hned mi na nej vyskocil antivirus....

Áňa řekl(a)...

jo jo jo jsem barbar.. :) a.. ten hoch je sladky.. projevila se moje slabost pro francouze.. ja si najdu toho parizana s jizvou :D

Pirinka řekl(a)...

pozor hele...garcíu miluju JÁ!...:D