pátek 14. března 2008

Baletka ve vidlákově s vidlákem, co to neumí s vidlema





Spala u nás Body :)) a za ten jeden večer jsem jí aspoň pětkrát řekla, že ji miluju.. a taky že jo :) hej ten člověk je můj dokonalý protipol :* je baletka, tmavovlasá, hubená, ráda pro někoho vaří a ráda přetváří pokoje cizích lidí :D jo.. proházely jsme spolu za ten večer moji "krabici upomínkových předmětů" a zmizela i dokonce moje věčná hromada věcí ležících vedle sedačky a nemající svoje místo :) ráno skvělá snídaně a úžasná procházka s Bartem. Miluju Body, Body miluje Barta, teď už jen aby Bart miloval mě a máme tu dokonale dotvořený trojúhelník.
Body vyfotila nejlepší fotku s Bartem a jeho jazykem.. respekt ;)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ale ta fotka je fakt dobrá!
Jak stojí v tý vodě a vyplazuje jazyk :) Prostě úplně: "..a můžu si dělat co chci!.." :-D

Anonymní řekl(a)...

tyjo..maš na psa stejný vodítko jak já na koně...to si ale ráda,že to víš,co??? xD