pátek 14. března 2008

POndělí, úterý, středa,...




A pak už šly prázdniny ráz na ráz.. :) vesměs každý den aspoň chvilku nebo "dýlku" s cyklistou, návštěva v čajovně, noc a ráno u Kláry.. ehm.. :P Šly jsme spát hrozně brzo, protože jsme byli obě vyřízené z předchozí noci a ráno jsme pekly mňamku z listového těsta, teda Klára pekla, Anička se usmívala. Koukaly na "náš film" PUpl fiction a na simsny, koukaly na strop, na sebe :D pak už jsem musela domů, nakrmit Bartoloměje a Klára že teda pojede se mnou na kole. Ok, proč ne? :) daly jsme kafe, oblíkly si psí bundy a šly pro Barta. "Cvak". Klára zabouchla dveře a já neměla klíče, ani mobil, prostě nic. Nedošlo mi to, nezavírám, když jdu jen na otočku se psíkem a to Klára vědět nemohla. Vzaly jsme teda kola a jely do Krnova, kde byl tata, půjčit si jeho klíče. Při cestě zpátky ale začalo kapat, pršet.. no pravý jarní déšť, obří kapky a silnej protivítr. Zastavila jsem u Ikonomidisů s tím, že se vysmrkám do jejich kapesníku a pojedu dál, protože jsem chtěla do tensingu a navíc měla přijet Body :)) no hrůza, všechno hrálo proti mě a do toho ještě zprávy od lidí, kteří zrovna neměli co dělat tak mi vyčítali, že na ně nemám čas a že jsem zlá. No takže abych ukončila příběh s Klárou. Byla to sranda :)) jsem si říkala, který jiný blázen by se mnou jel na kole v takovém dešti, ale pak je tu protipol toho, který jiný blázen vám zabouchne dveře :)

1 komentář:

Jossie 8D řekl(a)...

checht, tomu říkám dobrodružství :oD