čtvrtek 24. dubna 2008

TIcho včera rozhodně nebylo.. :)




Možná jsem se chlubila, že jedu do Olomouce za Ráďou a Rudišem, ale ono by to ani tak nebylo chlubení, kdybych to nedotáhla do konce :)) ne chlubit se moc neumím, vesměs to málo lidí vědělo, ale hodně se jich pak o mě bálo.. "nechceš s sebou pepřák?". Jakože ono to je asi neobvyklé důvěřovat někomu koho jste nikdy neviděli a on vás pozve na autorské čteni s tím, že má už lístky a moc se na vás těší. Bylo to fajn. Co fajn, bylo to úžasné. I když o čtení ani tak moc v závěru nešlo. Jára přečetl jen jednu kapitolu z Nebe nad Berlínem a pokračoval koncert kapely BOMBERS :) Jo.. to, že miluju Švejdíka jsem věděla už dlouho, ale že budu milovat Rudiše jsem si do včerejška mohla jen myslet :) wow wow wow já říkám wow a díky díky díky Ráďovi za všechno :*

1 komentář:

AutumnCollection řekl(a)...

Svět je zlý a neférový...Bombers jsou naprosto skvělí a ty nejenže potkáš Rudiše, ale ještě si poslechneš tuhle novou českou SuperGroup (ať žije Umakart)...ale je možnost jak Ti odpoustit :), však víš.