čtvrtek 24. dubna 2008

Spisovatelské retro

Tak tohle rozhodně nemá chybu। V pondělí jsem si na flashce odnesla ze školy pár zajímavých dokumentů co je uložených jako školní práce z ivt v databázi। No jej॥ ještě že 13-ti letá Anička už nikdy dopisy psát nebude :)

Ahoj Karkuličko,Jak se máš? Tvoje babička mě zvala na buchtičky, ale nemohla jsem přijet, protože jsem letěla se svou kamarádkou k její zlé babičce, která je ve skutečnosti hodná॥A víš co? Bydlí tam s ní Jeníček a Mařka। Ti nás pořád obsluhovali a s Jeníčkem byla strašná sranda. Měla tam kočku Křivonožku a havrana Mrtvohlava. Křivonožka má dvě koťátka a Mrtvohlav nám chtěl vyklovat oči. Babička nám naštěstí dala klapky, tak se nic nestalo.Bylo teplo tak jsme šli ke krvavému rybníku, ale byla tam nějaká žena-říkala, že je Čachtická paní a chce být krásná. Tak jsme šli radši domů..Ještě by nás zabila-vypadal krvelačně. A co dělá vlk? Ještě pořád mu kručí v břiše? Až přijedu, tak mu přivezu IBUPROFEN to pomáhá..Zkoušeli jsme to na Mrtvohlavovi a docela to pomohlo. Potkali jsme jednoho pavouka, který nám pořád koukal do počítače-a tak jsme ho museli zabít-aspoň měl Mrtvohlav večeři. Přivezu ti lahodný perníček, který mi dala zlá babička-občas tam jsou kousky masa, ale i tak je dobrý. Někdy se stavím.

Žádné komentáře: