sobota 18. října 2008

Vrchní peklířka


Dneska jsem šla s taťušem volit do místního kultůráku :) a jelikož jsem tam byla poprvé a stoleček A-I měla ve správě ta paní s dalmatinem, jak nám tam furt běhá Bart a ona ho i přesto tolik miluje, měla jsem z toho dobrý pocit :) všechno šlo rychleji než mohl kdo čekat a vlastně to ani nebyla nějaká ceremonie :) a komu jsem dala hlas? Pořádně jsem to promyslela. Přiznávám, že na mě zapůsobila ta slunečnice. Slunečnice od chlapa dělá divy, ale i tak jsem dala hlas Čajanové. Ještě jsem ji zakroužkovala do milionu kroužků a budu doufat, že se tam dostane a bude pořád pryč z domu až z toho pan profesor zešílí.. hmmm.. jsem přeci vrchní peklířka, tak se musím snažit :)

tady pár příkladu "peklířek" z internetu :
...Kdyby ho radši nechala být.Koza jedna rohatá--.....za všechno může ta peklířka, věděla jaké má reakce po alkoholu.ještě ho olizovala NECHUTNÁ KRÁVA... :D
...Já měl kdysi šéfku. Kariéristka, peklířka-prostě svině... :D
...Byla to peklířka a nadevše milovala mojí maminku... :D

1 komentář:

Vladenka řekl(a)...

ty komenty z nety zní, jako by je psal michal opočenský:)