sobota 7. února 2009

Legendary

1. legální řízení dne 7. 2. 2009. Svátek má Veronika, dopoledne jsem si povídala s hadem, odpoledne na sobě měla navlečených 12 tyrkysových triček najednou a vypadala jako jeden velký amorf a večer řídila auto. Tata seděl vedle a kopal do sebe sedmičku bílého, mamka vzadu fandila a povzbuzovala ;) vyhodila jsem je u Silesie a oni začali tančit. Jela jsem na kruháč a vesele pokračovala po albrechtické až přišla moje chvilka na odbočení doleva do Kostelce, všimla jsem si, že je na mě nalepený docela velký hnusný kamion a začala jsem se bát, zajela ke kraji a uviděla na chodníku Sue a Honzu. Stočila jsem to velice složitě do jejich uličky, vyběhla z pomalu jedoucího vozu a se řvem "Suééélin" doběhla až k nim. Čímž je korunuju na prvojízdní účastníky. Tak 25 minut jsme seděli v autě, mezitím jsem si promyslela trasu domů a vyjela s úsměvem a zpívala si všechny možné Kryštofy, co mě napadly. Až jsem to fičela 90 po Bruntálské za zpěvů atentátního ůůůůůů. Dojela jsem až k úřadu a poctivě zastavila na jedné ze dvou brantických stopek. Což byla pro bílou filcku asi chyba. A pro mě, paranoidního člověka co kouká na desku proč mu tam svítí olej a baterka, to taky nebylo nic milého. Popojela jsem asi 8krát o pět centimetrů a nikdy dál až jsem stála uprostřed křižovatky, tak jsem zase zacouvala a zkoušela to pořád dokola a neposunula se nikdy o víc než 5 cm a chcíp.
ťuk ťuk na okno, za kterým stál nějaký týpek, jestli nechci pomoct, že se s klukama už asi víc jak 5 minut baví pohledem z okna místní hospody. Kluci tam stáli taky. Já jim vysvětlila, že to je první jízda a že mi bylo jasné, že se něco posere. Že za to může přece ta baterka. Týpek si sedl a odjel na parkoviště. Slečno, ono to jezdí :)) hehe. Kluci se smáli. On mě roztlačil, já mu přislíbila pozvání na panáka a vysmátá odjela domů. Je to legendární?
Hlavně za chvíli jedu zase zpátky do Krnova pro nejenom roztančené rodiče, tak uvidíme co uvidíme.

1 komentář:

Igi řekl(a)...

Tak to bylo fakt legendarni :D to bych chtel videt :D:D:D bych se asi smichy neudrzel :D