čtvrtek 5. února 2009

Půlka prázdnin





Půlka prázdnin za mnou, ale rozhodně ne v tahu. Každý den byl zase úžasně specifický a prázdninový. Retrospektivně viděno tu máme tající den, kdy jsem se vymlela s chlebem před obchodem do velké kaluže, vyřídila svůj velký bankovní problém a tatík zaplatil scio testy. Taky jsem se dneska asi konečně rozhodla jak budou vypadat moje VŠ cesty, kdy, jak a za čím. Včera jsem strávila jedno milé povalečské odpoledne se Sue a opět obnovila svoje blond vlasy, což se ukázalo jako ne zas tak moc chytrý tah. Bolí z toho za krkem když vás barví a občas se doslechnete věci, které fakt slyšet nechcete. Krmily jsme s máti kachny. Jako správné staré krnovačky jsme jim házely do chřtánu poslední zbytky pita chleba. Kachny měly radost a já vlastně taky. V pondělí byl prázdninový himym večer a já po dlouhé době ochutnala sladkost narozeninových dortů. To z toho poznáte kdy se dort peče za účelem a kdy jen tak pro nenažranost :) A v neděli? jsem byla poprvé u Laštůvků. Potkala toho legendárního pána o němž jsem se v létě domnívala, že je úchyl, co mě sleduje z auta, jak jedu na kole, ale teď už je to jen pán, co má rád cihlově červenou barvu. Koukali jsme s Jiříkem na Nezvratný osud, pak dva díly hymim, protože jsme kapku potřebovali vyrovnat žánrovou hladinu. Třetí díl byl dabovaný ve francouzštině, tak jsme zvolili jako pokračování 3O dní dlouhou noc. Což jsem častokrát zaměňovala s 40 dní a 40 nocí i když se to minulo pointě :)) Bylo to hnusné, krvavé a brutální. A celou dobu nás u toho sledoval chameleoní páreček visící u okna.

Žádné komentáře: