neděle 19. dubna 2009

Raný sběr





Přišly jsme pozdě, za což se stydím, protože je to moje vina. Medvídek letěl a celý koncert proseděl s hlavou u kopáku, takže teďka mu pěkně hučí v palici. Ale podle toho se přece pozná dobrý koncert. Hukot v hlavě a vyřvané hlasivky, což samozřejmě v čajce nebylo moc možné, ale neodpustila jsem si "vuhů", které bylo naprosto oprávněné. Byla jsem pyšná na své dva bratry ;) obdivovala Batmana, poprvé viděla legendárního pana V., který mi zase připomněl, že jsem absolutně nefotogenická a otravovala Tomáška. Dokonce jsem si dostala trsátka.. i když mě stály pár palačiněk :) Bylo to fajn, ale bylo to jiné. Hudebně lepší, ale jiné. Možná za to můžou ty sandále.
Díky Sperlichu, žes šla se mnou :*
A samozřejmě zdravím čtoucího skauta :) jej.

Žádné komentáře: