pátek 19. června 2009

Go back to China, bitch!


Vezmu to retrospektivně. Včerejšek by se dal nominovat na nejtragikomičtější den letošního roku. Je pravda, že po téměř dni se tomu dá i pousmát, ale když si zase vzpomenu na všechny důsledky, tak se mi chce brečet. Jej. Děvče děvče, ty si blbec. Holt jsem přišla na přijímačky na minutu přesně, ale bohužel o 24 hodin později. Nejhorší byl ten okamžik zatáhnutí za kliku zamčených dveří. Padla spousta sprostých slov, ale bohužel na vlastní adresu. Je mnohem jednodušší někoho obvinit a pak jen sedět s nataženou rukou a usmívat se. Tohle nebyl ten případ. Prošla jsem si všemi fázemi vzteku a histerie. Prvotní sebedestrukce skončila rozškrábanými nohami, potom pár siláckých keců jakože už nikdy nebudu jíst ani pít a že se vyválím v kopřivách. Následovalo menší uklidnění, pak smích a dokonce i pár hlasitých zařvání. Z 400 útržkového toaletního papíru zbyla sotva polovina. Nejlepší na tom je, že v době konání mých přijímacích zkoušek jsem ležela v Kolárových sadech a krmila kachny. Konala jsem činnost, kterou mám v plánu během důchodu. Lidi by neměli mít tak dlouhé prázdniny, škvaří se jim mozky a pak neví co je za den. Takže když se to vezme z estetického hlediska.. třeba to tak mělo být.
Večer jsem pak zakončila milovaným Donniem. It's a very very... maaad world.

1 komentář:

Medvídek řekl(a)...

Mno teda, tak tomu říkám přijít s křižoulem po funuse.