pátek 11. září 2009

školní batoh

Poslouchám Klenot a vybírám na netu nový batoh. Přece jen, nové město, nová škola, znamená také nový batoh ;) jsou tři adepti a věřím, že ve vás dřímá možná i nějaká ta batohová odbornost a budete mi moct poradit:
číslo 1
číslo 2
číslo 3
v případě, že si žádný nevyberu, nezbyde mi než jít si do lesa urvat větvičku a zavázat si na něj šátek :)

5 komentářů:

AutumnCollection řekl(a)...

Deuter, byl v jakémkoliv provedení vždy můj sen. Kdybych nebyl zarytý fanda české firmy Corazon :)

Anonymní řekl(a)...

Číslo 1 (Deuter je kultovka - z doslehu a poslechu; měla by to být kvalita); ale také vlastním Corazon.:)

Anonymní řekl(a)...

Deuter je nejhezčí ... a nemám žádný batoh :)

Amáta řekl(a)...

abych se přidala - mám Dakine =D

Valerie řekl(a)...

Ahoj, já jsem s dcerou taky vybírala nový školní batoh a doporučila bych ti hlavně dívat se na to, zda batoh poskytuje zádům dostatečnou oporu. Dcerka do školy nosí hodně těžké učebnice, takže byl pro mě tento parametr hodně důležitý, protože zdraví máme jenom jedno.