pátek 17. října 2014

Něco, co se nestává každý den.

Tak si tu to zapíšu, do svého virutálního deníku, abych se jednou mohla potěšit tím, co jsem udělala. Jednoho krásného úterního rána v září jsem jela šalinou šestkou poprvé domlouvat praxi na Slovaňák - potřást si rukou se svou pančelkou a tak celkově domluvit nějaké organizační věci. Jela jsem v šatech jen se složkou a vím, že bylo docela pěkné počasí, když si vedle mě na České přisedl pěkný mladík. Zrovna na ulici volební propagátoři něco rozdávali a já se jen tak ze zvědavosti zeptala spolucestujícího jestli už zase rozdávají koblihy nebo co a jeho odpověď sorry, I don't understand you zapříčinila dalších 15 minut anglické konverzace plné úsměvů atd. kdy máte takový ten pocit.. mmm něco jako z Before midnight, že cestujete s člověkem, se kterým budete litovat toho, že musíte vystoupit. A já se svojí složkou vystoupila a zamávala mu a pak jsem vytěžila z jediné informace, co jsem o něm měla, a to že chodí hrát squash do Ivanovic. A tak jsem tam další týden jela a nechala na recepci vzkaz (jak romantické to gesto) s tím, že nemám co ztratit a je to vlastně docela pěkné - kdo kdy hledal chlapce z šaliny? Navíc cizince že ano. A tak se stalo, že se z jednoho vzkazu stalo pár smsek a jeden pěkný večer s lahváči na Petrově, kde jsem si uvědomila, že vlastně vůbec neumím anglicky a možná bych s tím mohla taky začít něco dělat. Protože kolikrát se vám poštěstí potkat někoho takového a pak litujete každé fráze, kterou nedokážete přeložit. Každopádně - i když z tohoto milého příbehu přece jen nic nevzešlo, tak to bude jedna z mých romantických historek o tom, kterak jsem udělala něco, co lidé nedělají každý den :)

Žádné komentáře: