neděle 29. března 2009

Fixa







Četla jsem si svoje posty z loňska a předloňska ohledně této akce a jej. Vždyť je to furt to samé :) bolest a pivo. Nechápu jak jsem mohla mít loni steely :o Takže asi jen heslovitě. Pardál. Márdi. Bosý bubeník. Spousta autobusových lidí. Adél a její nejlepší kamarádka. Kája a její kamarádky, kterým jsem skupovala pitivo. Chyběla hyena. Bílé tílko byla dobrá volba. Pivo nesedlo. Sfouknutá pěna po celém obličeji, vlasech, oblečení a zdi. Zpogované sražení s Filem. Highway to hell. Zelená na ruce, ve vlasech a na špekovi, posléze hromadné olizování mojí ruky. Ska. Spousta skoků. Redhoti. Čaj a hranolky. A mě trčely ponožky :D
koncert 2008
koncert 2007

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nebyla si jediná komu trčely ponožky..:D

AutumnCollection řekl(a)...

V podstatě by se to dalo napsat jako: vyčelila jsem Filově uchu. Dle mě to bylo opět LEGENDARY.

Anonymní řekl(a)...

quiz: najdi mardyho!! (D.)

Áňa řekl(a)...

:D on je skvele schovany.. :)) takze kdo ho najde ma u me pusu :D
LEgendary.. wait for it.. dary :D